معاونت پژوهش و فناوری

جهاد دانشگاهی خراسان رضوی

حضور جهاددانشگاهی خراسان رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خراسان رضوی از حضور این سازمان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خبر داد و گفت: رویکرد این سازمان در نمایشگاه سال‌جاری، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و محصولات فناورانه پژوهشکده‌ها و گروه‌های پژوهشی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر هادی رفیعی با اشاره به اینکه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در سال جاری از 9 لغایت 12 آذرماه سال جاری در محل سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد، افزود: جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این دوره از نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پژوهشی و محصولات فناورانه را ارائه خواهد داد.

به گفته وی، طرح‌های پژوهشی و محصولات فناورانه ارائه شده در این دوره از نمایشگاه از سوی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در حوزه‌های علوم انسانی و گردشگری، صنایع غذایی، بیوتکنولوژی صنعتی، مهندسی و مواد نوین و پزشکی است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جهاددانشگاهی خراسان رضوی در انجام طرح‌های پژوهشی کاملا کاربردی و مبتنی بر حل مسائل و مشکلات جامعه است، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی یک استان خشک است موضع بهره‌وری آب یکی از طرح های پژوهشی پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی این سازمان است.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خراسان رضوی توجه به موضوع امنیت غذایی را از دیگر طرح‌های پژوهشی پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: تهیه و تدوین اسناد بالادستی از جمله طرح آمایش استان از جمله فعالیت‌های این سازمان در حوزه علوم انسانی است.