معاونت پژوهش و فناوری

جهاد دانشگاهی خراسان رضوی

تاکید بر همکاری دوجانبه میان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد

مدیران شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با معاونان و مدیران سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی جهت توسعه همکاری‌های فی مابین دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر «مسعود گلستانی‌پور» در ابتدای این نشست که در سالن در جلسات سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، با معرفی 5 معاونت این سازمان و تشریح فعالیت‌های آنان اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که بیش از 40 سال سابقه‌ دارد و در حوزه‌های پژوهشی‌، آموزشی، فرهنگی، پزشکی و نوآوری فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه ساختارهای خدمات تخصصی شکل گرفته در سازمان جهاددانشگاهی، براساس ساختارعلمی آن ایجاد شده است، ادامه داد: گروه‌های پژوهشی این سازمان از مراکز تخصصی حمایت علمی می‌کنند.

گلستانی‌پور در خصوص ایجاد مرکز تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی تصریح کرد: این مرکز حلقه اتصال معاونت‌های مختلف جهاددانشگاهی بوده و وظیفه آن فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت تجاری‌سازی فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی سازمان در بخش‌های مختلف است.

در ادامه این جلسه دکتر «احمد مولودی»، معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره ظرفیت‌های این نهاد جهت برگزاری آموزش‌های بدو خدمت و ضمن خدمت اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها یکی از فعالیت‌های شاخص در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی است، همچنین درخصوص دوره‌های آموزش مجازی ادارات و دستگاه‌های مختلف زیرساخت‌های برگزاری این دوره‌ها نیز در جهاددانشگاهی فراهم است.

وی از برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت به عنوان یکی از محورهای همکاری جهاددانشگاهی با شرکت بهره‌برداری قطار شهری نام برد و عنوان کرد: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی آمادگی تدوین دوره‌های تخصصی آموزشی-مهارتی و همچنین صدور گواهینامه معتبر را دارد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به امکان برگزاری آزمون و فعالیت کانون ارزیابی در جهاددانشگاهی گفت: مرکز روانشناسی جهاددانشگاهی نیز جزو 3 کلینیک برتر خدمات روان‌شناسی در مشهد است و در حوزه‌های متنوعی کارگاه آموزشی برای دستگاه‌های مختلفف برگزار می‌کند.

در بخش دیگری از این جلسه مدیران سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و مدیران شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد به تشریح زمینه‌های همکاری میان دو مجموعه پرداختند و مقرر گردید تفاهمنامه‌ای مشترک میان طرفین به امضا برسد.