معاونت پژوهش و فناوری

جهاد دانشگاهی خراسان رضوی

کسب مقام اول جشنواره جوانان برتر ایران زمین توسط پژوهشگر جهاددانشگاهی خراسان رضوی

عضو گروه پژوهشی مواد نوین سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی موفق به کسب مقام اول جشنواره جوانان برتر ایران زمین در محور دانش‌بنیان شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس منصوره جعفری در جشنواره جوانان برتر ایران زمین که در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد، موفق به کسب مقام اول در استان خراسان رضوی در محور دانش بنیان گردید .

این عضو گروه پژوهشی مواد نوین جهاددانشگاهی خراسان رضوی بیان کرد : طرحی که با آن در این جشنواره شرکت کردم، در مورد فوم‌های متخلخل فلزی است که در حال حاضر در رگلاتورهای ایستگاه تقلیل فشار گاز مورد استفاده قرار می گیرد و یک کالای دانش بنیان است که به عنوان طرح برتر جشنواره جوانان برتر ایران زمین در محور دانش بنیان در استان خراسان رضوی معرفی گردید .

وی همچنین روز گذشته طی مراسمی در دفتر آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مشهد مورد تقدیر قرار  گرفت.

گفتنی است تعداد شرکت کنندگان این جشنواره در سراسر ایران، بیش از  ۷ هزار نفر بوده که از این میان، 310 نفر به عنوان " ۱۰ نفر ِبرتر در هر استان" انتخاب شدند. محورهای برگزاری این جشنواره در حوزه ادبیات و شعر، دانش بنیان، فعال اجتماعی، فعال جهادی،  فیلم، قرآن و خادم اهل‌بیت، کارآفرینی، کنش‌گر رسانه، موسیقی و ورزش بوده است.